wtorek, 29 maja 2012

Lekki makijaz dzienny

wiatm dzis chciala bym wam przedstawic lekki makijaz dzienny wykonany paletka lenka-kosmetik ktore serdecznie polecam
Po nalozeniu kremu i podkladu poprawilam niedoskonalosci moja cudowna paletka 5 korektorow  CATRICE  zdjecia nie wyrazaja w zeczywistosci wygladu  makijazu mam nadzieje ze niedlugo nabede nowy aparat i kamere wiec moje makijaze beda bardziej wyraziste



WYKONANIE:uzywalam wylacznie rudych i brazowych  cieni 1 i 2 z 1 rzedu :) oraz 2 i 2 z 2 rzedu :)bazy z essenc elinera w zelu z essence bialej kretki do podkreslenia dolnej lini wodnej i rozjasniena luku brwiowego wszystko rozcieralam pedzelkiem kulka 


4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie:) Zdjęcia nie są najgorsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście za nic na świecie nie potrafię zrobić takiej kreski na powiece..ehhh :D ale ładne, ładne no i zapraszam do mnie www.ohgrene.blogspot.com zaczynammmm

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatny dzienniak, takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yhh ja nie umiem robic takiej kreski, probowalam i nie wychodzi mi :(:(

    OdpowiedzUsuń